نفیس 24

جدیدترین ماشین لباسشویی ایرانی برند جی پلاس
یکی دیگر از برندهای ایرانی که با تولید محصولات باکیفیت توانسته جایگاه خوبی در بازار به خود اختصاص دهد و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند، برند جی پلاس است. این برند در تولید تمامی محصولات خود از جمله ماشین لباسشویی از تکنولوژی جدید شستشو مطابق با استانداردهای روز دنیا استفاده می کند. این برند در تولید مدل های جدید ماشین لباسشویی از موتورهای اینورتر کم مصرف استفاده می کند. استفاده از فناوری های جدید، در دسترس بودن برنامه های ویژه برای از بین بردن لکه از لباس، جرم گیری خودکار دستگاه و قیمت مناسب نسبت به نمونه های مشابه خارجی از مهمترین مزیت های ماشین لباسشویی جی پلاس به شمار می رود.
گلدیران بیش از 32 سال تجربه در بازار داخلی و نزدیک به 17 سال سابقه تولید در حرفه حرفه ای موفق خود دارد. این شرکت از سال 1397 قادر به تولید محصولات IT و کامپیوتری می باشد که تمامی این محصولات بر اساس نیاز بازار و استفاده از فناوری های روز و بر اساس شعار سال تولید می شوند که بالاترین سطح کیفیت را در کنار هم تضمین کرده است. با استفاده از نیروی کار کارآمد و مجرب بومی. در همین رابطه برند جی پلاس آی تی ظاهر شد که در عرض 3 سال سهم بازار خود را به نزدیک به 50 درصد رساند.

گزارش همایش دولتی و سازمانی سومین سالگرد ورود گلدیران به عرصه فناوری اطلاعات در هتل بین المللی اسپیناس تهران را در زیر می خوانید که در پایان از خریداران و مشتریان بزرگ این شرکت نیز تقدیر و تشکر شد.

به گفته حسین ثانه، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع گلدیران، برند G+ با کمک دانش فنی بومی و استفاده از تجربه برند ال جی به وجود آمده است. این برند در 3 سال گذشته بسیار موفق بوده و خوشبختانه اکنون به عنوان یک برند معتبر در اروپا ثبت شده است. در آینده نزدیک و همزمان با معرفی محصولات جدید به صورت جهانی معرفی خواهد شد.

ویژگی های محصولات برند جی پلاس آی تی

به گزارش تنه، برند جی پلاس در راستای توسعه برند گلدیران است تا بتوانیم علاوه بر تولید انواع لوازم خانگی وارد دنیای فناوری اطلاعات نیز شویم. برند J Plus IT نیز با تولید تلفن های همراه هوشمند سرسختی خود را در رسیدن به استانداردهای جهانی ثابت کرده است.

یکی از ویژگی های برند جی پلاس این است که تامین منابع توسط یک شرکت کره ای انجام می شود. همان منابع و قطعاتی که کره ای ها استفاده می کنند و از آن ها تامین می شود نیز از چین، لهستان و ترکیه تامین می شود. هدف اصلی شرکت گلدیران در آینده توسعه محصولات و ارتقای کیفیت آنهاست و در حال حاضر کره ای ها بر این باورند که بهترین شرکت برای همکاری در خاورمیانه شرکت گلدیران است.

دیدگاهتان را بنویسید