هوشمند تلویزیون جی پلاس مدل GTV-43LU7130S

 43 اینچ 4K مدل GTV-43LU7130S با قابلیت های متعدد و هوشمند خود، توجه همه خریداران را به خود جلب کرده است. نوع صفحه نمایش این دستگاه ال ای دی بوده و اندازه صفحه نمایش آن 43 اینچ است. رزولوشن تصویر این اسمارت تی وی 3840×2160 / 4K بوده که تمامی تصاویر را با بالاترین کیفیت برایتان به نمایش میگذارد. این تلویزیون دارای فناوری HDR10 است که توجه تمامی خریداران را به خود جلب کرده است.

HDR10 چیست؟

HDR جدیدترین پیشرفت حوزه‌ی تصویر بود که به تلویزیون‌ها، سرویس‌های اشتراک ویدئو، فیلم‌ها و سریال‌ها راه پیدا کرد. خبر خوب این است که این فناوری می‌تواند بهترین کیفیت تصویر ممکن را به تلویزیون‌های خانگی بیاورد؛ خبر بد اینکه این فناوری در غالب فرمت‌های مختلف ظاهر می‌شود و این یعنی یک نکته‌ی گیج‌کننده‌ی دیگر هنگام خرید تلویزیون که باید به آن توجه کرد.

امکانات

امکانات هوشمند این دستگاه  شما را شگفت زده خواهد کرد. این محصول دارای سیستم عامل اندروید با نسخه 9 است که امکان نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون یا همان Mirroring را دارد. همچنین نرم افزار نرم‌افزار E-share تمامی این امکانات را تکمیل خواهد کرد. با استفاده از ورودی کابل LAN میتوانید محصول خود را به اینترنت متصل کنید. گیرنده دیجیتال داخلی با فناوری DVB-T2 تمامی شبکه های تلویزیونی را با کیفیت HD برای شما به نمایش میگذارد.

خرید اینترنتی لوازم خانگی از نفیس 24

قبل از اقدام به  باید یک سری اصل را مبنا قرار دهید. اندازه‌ تلویزیون نسبت به امکانات و قابلیت‌هایی مثل عینک سه‌بعدی، نرخ نوسازی بالاتر و تلویزیون‌های هوشمند، اهمیت بیشتری دارد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که با بودجه‌‌ای که در اختیار دارید، سراغ تلویزیون‌‌های بزرگ‌تر بروید. تلویزیون‌های 4K تلویزیون‌هایی هستند که کیفیت صفحه نمایش آن‌ها چهار برابر تلویزیون‌های FULL HD است. تلویزیون 4K مانند تلویزیون‌های معمولی LCD و LED نیستند و تفاوت آن‌ها با دیگر تلویزیون‌ها میزان پیکسل آن‌ها است چون این تلویزیون‌ها پیکسل بالاتری دارند و وضوح تصویر بهتری را خواهند داشت. تلویزیون جی پلاس مدل GTV-43LU7130S تمامی موارد گفته شده برای خرید یک تلویزیون مناسب را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید