پس از آنکه تعداد ویروس های کرونا در این هفته به رکورد های جدید روزانه در ایالت اصلی خود رسید

پس از آنکه تعداد ویروس های کرونا در این هفته به رکورد های جدید روزانه در ایالت اصلی خود رسید ، اپل به طور موقت تمام 53 فروشگاه خرده فروشی خود را در کالیفرنیا تعطیل کرد. لیست فروشگاه ها در وب سایت سازنده تلفن منعکس کننده این تغییر است که تاثیری در ایالت های مرزی آریزونا و نوادا ندارد.

این حرکت نشان می دهد که چگونه یک شرکت بزرگ فناوری در تلاش برای کاهش شیوع ویروس برای کارمندان و مصرف کنندگان ، علیرغم تأثیرات احتمالی در تجارت است.

سخنگوی اپل در ایمیلی به CNBC گفت: “به دلیل شرایط فعلی Covid-19 در برخی از جوامعی که ما خدمت می کنیم ، ما به طور موقت فروشگاه های این مناطق را تعطیل می کنیم.” “ما با احتیاط فراوان این مرحله را انجام می دهیم زیرا اوضاع را از نزدیک تحت نظر داریم و مشتاقانه منتظر بازگشت تیم ها و مشتریان خود در اسرع وقت هستیم.”

سخنگوی گفت: مشتریان هنوز هم می توانند سفارشات و محصولاتی را که Genius Bar تعمیر کرده است طی چند روز آینده تحویل بگیرند.

روز جمعه بلومبرگ گزارش داد که اپل فروشگاه های خود را در منطقه لس آنجلس به طور موقت تعطیل کرده است ، یک روز پس از آنکه ایالت گفت که تخت های بخش مراقبت های ویژه کالیفرنیای جنوبی تمام شده است.

روز چهارشنبه کالیفرنیا اعلام کرد که 53،711 مورد جدید Covid-19 دارد و رکورد 35،729 مورد را که در روز یکشنبه ثبت شده بود ، شکست.

منبع NBC

دیدگاهتان را بنویسید